luni, 23 februarie 2009

Umbrela verde a nepotilor, nepotilor nostri

Uneori, insomniile mele se dovedesc constructive. Sau cel putin asa imi place sa cred. Bunaoara, in aceasta dimineata (adica pe la vreo 5.00, am intrat pe blogul lui Dragos Dehelean (www.dragosdehelean.ro). Nu de alta, dar fiind abonata la wall-street nu aveam cum sa nu remarc faptul ca firma lui, Selenis, este sponsorul sectiunii Media & Pub. Si uite-asa, din aproape in aproape, am ajuns la Umbrela verde.

Ce e umbrela asta verde ? Trecind peste faptul ca nu-mi place verdele in general, iar nuanta folosita in acest proiect ma scoate cu totul din minti, am decis sa-mi “spurc” blogul. Pentru ca merita! Este un proiect in care oamenii sint invatati sa pastreze Romania curata, sa lupte pentru pastrarea mediului. Atit cit mai avem.

De ce sustin Umbrela verde ? Pentru ca mi-e deajuns sa-mi ascult fiul cind imi povestete cit de bucuros este ca s-a nascut inainte de ’89. Si astfel a avut sansa de a mai prinde, chiar in Bucuresti, zapada adevarata, patru anotimpuri, ploi de vara si soare care nu iti aduce creerii la incandescenta.

Dar tot fiul meu vine si cu ingrijorarile : oare nepotii mei, daca voi avea, ce vor intelege cind le voi citi povesti despre riuri limpezi cu pastravi argintii ? Cum vor sti ei ce consistenta are iarba ? Ce solutii voi gasi ca sa ii fac sa inteleaga cum miroase un mar sau un pepene galben ? Dar pentru gustul rosiei crescuta fara chimicale, cum voi proceda ca sa-l simta si ei ?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu