marți, 22 aprilie 2008

Ca faci cind nu stii...?

Ce faci cind nu stii ce sa faci? Ce faci cind din tot ce erai a ramas nimicul? Ce faci cind ai ratacit drumul spre tine si nu mai nimeresti drumul inapoi? Ce faci cind simti ca fiecare usa la care ai vrea sa bati pare inchisa? Ce faci cind , cu pretul unui efort teribil, reusesti sa te aduni pentru o vreme, te indrepti cu toata increderea spre o tinta, iar tinta se dovedeste himera? Ce faci cind nu stii cum va fi macar ziua de miine, iar viitorul pare o notiune golita de sens si continut?

2 comentarii:

  1. Intreaba-ti prietenii! :-) Nu glumesc, vorbeste cu cat mai multa lume - o sa primetio confirmari, sprijin, incurajari. Nu solutii, dar stiu ca nu asta cauti.

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna Diana,

    Imi cer scuze ca reactionez atit de tirziu. Am raspuns si in ziua in care ai postat tu comentariul, dar talentul meu deosebit in "minuirea" partii tehnice a vietii m-a ajutat sa pierd raspunsul.
    Nu stiu daca din pacate sau din fericire, starea mea nu e tocmai cea potrivita sa-mi permita sa reiau anumite activitati, asa ca am asteptat un nou puseu de energie.

    Cit despre postul meu, oricit ar parea de nefiresc, tocmai asta caut:soltii. Macar sa ma reintilnesc cu mine. Sa nu mai fiu doar o fiinta aflata intr-o forma speciala de moarte clinica. Pentru ca,fata aia pe care ai cunoscut-o tu nu mai exista.

    Dar mesajul tau de solidaritate a prins bine. Multumesc.

    RăspundețiȘtergere