marți, 22 aprilie 2008

"Angajeaza-ti bodyguard!"

"E belea mare!", mi-a spus proprietarul casei in care stau, inca de la prima ora. Ma si miram ca ma suna atat de dimineata. Ma rog, dimineata pentru standadele lui. Pentru ca, fie vorba intre noi, era trecut de 9.00, iar eu ma grabeam sa termin de gatit ca sa am timp si de dush inainte de a pleca la serviciu. (Serviciu, e un fel de a spune, dar asta e alta poveste).
"Hait Imi spune sa-mi caut gazda", imi zic in mintea mea. Dar vocea rosteste suav ingrijorat:
-Ce s-a-ntimplat?
-Mi-a spart cineva azi-noapte geamul de la portiera masinii, am venit la Sectia 21 sa fac reclamatie si acum astia imi spun ca nu pot sa-mi dea dovada, numar de inregistrare, ceva... acolo, ca registrul e la sefu'.
"Ce naiba sa caute un registru cu numere de evidenta la SEFU'", ma gindesc, cind astea stau de cind lumea la ofiterul de serviciu sau la secretara"?
Il intreb si pe el, pe proprietar. Habar n-are, dar stie clar ca politistul caruia i-a dat plingerea i-a spus ca abia a doua zi poate sa vina dupa dovada.
-Si eu pina atunci ce fac? Nu am garaj, ca de-aia mi-au si spart-o, nu pot nici sa merg la asigurari, nici sa circul cu ea... ca sa nu mai zic ca nu stiu cum pot sa-l conving pe unul de la Circulatie, daca ma opreste, ca uite-asa stau lucrurile si eu primesc dovada abia miine. Dar ce fac cu masina? La noapte stau si o pazesc?
-Angajeaza-ti body-gurad! a venit scurt raspunsul domnului politist.

...
P.S. Pentru ca traim intr-o tara asa cum e, pina la urma, un telefon dat "unde trebuie", a rezolvat problema pe loc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu