duminică, 14 iunie 2009

Să mă ajute cineva!

Recunosc acum şi aici că mă simt cu totul depăşită de situaţie.

1. Elena Băsescu -cea care, conform propriilor declaraţii, are mintea mai odihnită decît „ilustrul” ei tată-, a cîştigat un mandat de europarlamentar ca independentă. Că era sigură despre cîştig o demonstrează faptul că a revenit în PD-L încă din seara cînd s-a încheiat votarea. Acum, partidul portocaliu îşi arogă şi mandatul ei… Pînă la urmă oare cum contabilizează situaţia cei de la Bruxelles?

2. Liberalii au refuzat să semneze procesul-verbal cu rezultatul final al alegerilor pe motiv că acestea au fost fraudate. Pe de o parte, asta nu i-a împiedicat să accepte mandatele obţinute de reprezentaţii lor, pe de altă parte, de ce o mai fi fost introdusă regula asta a semnării din moment ce singurul autograf care contează este cel al preşedintelui Autorităţii Electorale Permanente, iar refuzul sau semnalarea de nereguli nu produc efecte, nici nu duc la anularea alegerilor?

3. Despre cum se vor chinui translatorii să traducă graiul becalian s-au întrebat şi alţii… Aşa că mie nu-mi rămîne decît să mă ocup de o problema „existenţială”: cum vor pronunţa comentatorii sportivi internaţionali numele echipei Unirea Urziceni?

Aşadar, poate cineva să mă ajute să descîlcesc iţele?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu