vineri, 22 mai 2009

Lamurire

Aşa cum se poate lesne observa, am reuşit, cu o singură întrebare, să generez mai multe comentarii decît cu orice am postat pînă acum. Dar cele mai multe, ca de obicei, au fost făcute pe mess. Adica foarte mulţi au simţit nevoia sa reacţioneze imediat si „în direct”. (Poate fac un efort şi la final adaug o parte dintre reacţii :D).

Ideea e că atît pentru cei mulţi care şi-au manifestat îngrijorarea, cît şi pentru cei care, eventual speră să scape de mine, am simţit nevoia să aduc o „umbră” de lumină: încă nu plec nicăieri, pentru că mai am treabă aici! Nu ştiu ce treabă, dar precis, cînd vine vremea, o să aflu. Dacă sunt şi oameni pe care vestea îi nemulţumeşte pot doar să le spun că nici măcar eu, Talida, oricît de Prinţesă aş fi, nu pot să fac pe placul tuturor. Nu ţin să fac neapărat pe placul majorităţii, dar dacă deocamdată mi-a trecut pofta de sinucidere, iar avionul nu vrea să ma calce, ce pot să fac?

Aşadar, întrebarea era oarecum retorică. Şi s-a născut din cauza presei… Sunt convinsă că oricine a remarcat cum devin materiale de deschidere informaţiile despre nu ştiu ce aşa - zisă personalitate care s-a îmbolnăvit sau a dat ortul popii. Evident, se păstrează regula de aur, potrivit căreia, chiar dacă personajul a fost un ticălos ca om, despre el se vorbeşte numai de bine… În schimb, deşi sunt nenumăraţi oameni cu adevărat deosebiţi, ori au lasat în urmă lucruri deosebite sau drame sfîşietaore, nu au parte nici măcar de un necrolog.

Şi-atunci, pentru că, evident, am şi eu doza mea de egoism, iar pe mine mă ştiu cîteva mii bune de oameni, m-am întrebat „cu voce tare”, dacă moartea mea ar conta.

P.S. Multumesc nu numai Anney, Sandydeei şi anonimului, care au comentat pe blog, ci şi lui Chriss Sey „gresesti daca gandesti ca iti apartii doar tie), Cristinei („esti deprimata sau in depresie ce naiba ai?”), dar şi dragei mele Carmen Alexandrescu:”astazi ai idei macabre in prelungirea celei de ieri”, care, îngrijorată, a stat alături de mine o gramadă de vreme pe mess, deşi avea treabă şi i-am spus că nu am de gînd să mă sinucid.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu