sâmbătă, 14 martie 2009

De la Mihaela Chelaru

Nu stiu cine este Mihaela Chelaru. Adica m-am uitat pe profilul ei de blogger, dar tot nu ma consider mai docuemntata.

Daca am ajuns sa scriu despre ea, asta se datoreaza faptului ca ieri a avut un comentariu la postul meu "Liber la incest". Cum comentariul respectiv nu are legatura cu tema, in plus, din punctul meu de vedere asociat cu aceasta tema ar putea sa creeze cine stie ce asociatie de idei, am preferat sa iau chiar materialul postat pe blogul Mihaelei si sa-l pun aici:
"
13Sa aratam ca NE PASA!
Gandit de Mihaela Chelaru Etichete: Laurentiu Moise

Moise Laurentiu a fost sportiv timp de noua ani, jucand polo, neavand niciodata probleme de sanantate. In urma cu un an, acesta a aflat ca are cancer. Medicii i-au spus ca tumoarea respectiva s-a format in urma unei lovituri si a evoluat in timp. Singura sansa ca Laurentiu sa se faca bine este o interventie chirurgicala la o clinica din Austria, care costa 40.000 euro.
Am intrat pe adresa site-ului (http://www.laurentiu-moise.ro/) in care se regaseste rugamintea lui Laurentiu de a-l ajuta, cat si suma de care mai este nevoie pentru a fi stransa. Si anume 14.564 euro! Si asta in doar 19 zile!


E un apel catre toti cei care vedeti aceasta postare: va rog, daca sunteti blogger, faceti o noua insemnare cu acest subiect si dati catre toti cei pe care ii cunoasteti. Trebuie sa fim oameni, trebuie sa demonstram ca NE PASA!
Daca aveti posibilitatea sa-l ajutati, din putinul vostru, aveti mai jos urmatoarele CONTURI BANCARE:


RON:
RO03 BPOS 8100 6924 715R ON01
Euro
RO35 BPOS 8100 6924 715E UR01

Titular: Moise Laurentiu Constantin


BANC POST Sucursala Cosbuc


Daca resursele financiare sunt insuficiente, atunci puneti o vorba buna celui de Sus pentru ca Laurentiu si familia lui sa treaca cu bine peste acest obstacol al vietii."

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu