miercuri, 18 februarie 2009

Roblogfest si…

E clar ca mi s-a suit la cap. Altfel cum credeti voi ca mi-ar fi venit ideea sa-mi inscriu blogul in campania Roblogfest 2009.

Nu de alta, dar campania este la a patra editie, eu am blog de doi ani si abia acum am juns la concluzia ca e cazul sa particip. Chiar daca nu prea se-nghesuie lumea sa comenteze posturile mele. Chiar daca nu am reusit sa construisc o comunitate, asa cum mi-am propus cind l-am infiintat (doar de-aia se cheama ideiinconflict, ca sa „ma bat” cu lumea in idei). Poate acum, ca m-am inscris pe www.roblogfest.ro intru si eu in lumea buna a bloggerilor?

Pina una alta, iata la ce concluzii am ajuns eu: nu numai ca e loc sub soare pentru toti, dar intotdeauna e si loc de mai bine. Cum am devenit brusc asa de geniala? (:D)

Simplu. Oamneii astia care o sa se chinuie cu lectura celor peste 2500 de bloguri inscrise in campanie (pina acum), au intiat chiar si niste categorii noi. Ba chiar le-au introdus la „capitolul” celor jurizate. Adica in cele patru categorii de concurs: Personal & Infotainment, Profesional, Comunicare si Microblogging, toate cu mai multe sectiuni, ultimele doua sint new entries. Iar unii dintre cei pasionati de stilul asta de scriere se vor alege si cu niste premii…

Ce poti sa mai vrei?

P.S.

Nu vreau sa scriu nici macar un cuvintel despre emotiile cu care astept finalul. Nu numai pentru ca particip prima data, dar, modesta cum sint, mi-am inscris blogul in categoria celor jurizate.

2 comentarii:

  1. Grozava incercare. Tin pumnii stransi! Succes!

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc mult, Deea. Si pentru incurajare, si pentru suport si pentru tot ce faci.

    RăspundețiȘtergere