vineri, 13 februarie 2009

Boc - boloboc

A dat-o-n bara? A dat cu oistea-n gard? Sau a dat-o dracu’ de gura lumii ca acum e “ditamai” premierul si face ce vrea muschii lui?

Sint doar citeva dintre intrebarile care nu-mi dau pace de vreo doua ceasuri. Adica de cind am urmarit stirile si am aflat, mai intii, ca pentru Camera si Senat bugetul a fost aprobat fara probleme, exact in forma propusa de Guvern.

Apoi, si asta a fost cireasa de pe tort (sau bomboana de pe coliva, depinde de unde privesti), tot de la stiri, am aflat ca Emil Boc a desfiintat Corpul de control al Guvernului si a infiintat in loc, evident, prin Ordonanta de Urgenta, Corpul de Control al « primului ministru ». (Am pus asta in ghilimele pentru ca nu m-am dumirit cind or afla si cei de la Palatul Victoria ca este prim - ministrul si nu primul ministru).

Ca le-a dat puteri discretionare, nu e de mirare. Doar traim intr-un stat de drepti, nu ? (Vine si postare cu tema asta). Ca el insusi este marele sef al luptei antifrauda ? Nimic mai firesc.

Dar nu pricep nici sa ma tai, nici sa ma pici cu ceara si nici macar daca ar fi sa iau marele premiu, cum e posibil ca singurele criterii dupa care sint numiti in functie membrii Corpului de control sint : « increderea personala pe care le-o acorda primul ministru si … », din pacate imi scapa al doilea criteriu.

Dar tine tot de « profesionalism si competenta ».

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu