marți, 29 aprilie 2008

Ce ma fac eu cu tine?

Daca vei ajunge sa citesti vreosata asta, vei sti ca tie iti este adresata. Ma-ntreb ce ma fac eu cu tine. Dar mai exista vreo sansa sa "ma fac" ceva cu tine? Spuneai in seara asta, la un moment dat, ca increderea odata pierduta, asa ramine. E drept. Dar tare mi-e teama ca asta e o ceva care se poate extinde si in alte sfere. Cum ar fi, de exemplu, comunicarea.
Mai tii minte? Era o vreme cind discutam totul si despre orice. Prin viu grai, fata-n fata sau la telefon, sau in scris. Si, Doamne, ce bine mai era atunci! Eram fericita.
Acum... te-ai rupt de mine. Tot timpul am impresia ca existenta mea, simplul fapt ca stii de ea, inseamna pentru tine o povara. Si iar Doamne. Dar de data asta: Doamne cum ma doare!
Ma doare ca putem sa fim uneori ore intregi in acelasi loc, iar tu nu simti nevoia sa schimbi nici macar un cuvintel cu mine. Nici macar sa ne salutam...
Stii cum ma doare cind te astept ceasuri lungi pentru ca mi-ai spus ca ai sa vii pentru citeva secunde si tu pari sa fi uitat asta?
Dar iti pasa?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu