sâmbătă, 19 septembrie 2009

Nu v-am uitat

Buna seara dagi si drage.

Sa nu credeti ca daca a trecut atita vreme de cind nu am scris aici v-am uitat. Ba chiar mi-a fost dor de voi, cititorii mei. Pe cei mai multi nu va stiu. Dar imi sinteti dragi cu totii. Datorita voua (si daca as avea un singur cititor ar fi la fel) gasesc putere sa merg mai departe.

Si uite-asa ajungem la motivul pentru care n-am mai scris de-atita vreme: MA RISIPESC. Parca nu mai sint eu. De cele mai multe ori nici macar nu ma recunosc. Eu, care eram "invidiata" pentru entuziasm - si Doamne cite lucruri puteau sa ma entuziasmeze! -, pentru puterea de munca, pentru faptul ca mereu am stiut sa gasesc resurse pentru a ride, acum abia daca mai pot sa zimbesc. Cit despre entuziasm... Cred ca s-a ales praful. Nu cred ca exista ceva care sa-mi tina interesul treaz mai mult de o ora-doua. Si asta in cazuri fericite.

Cum am ajuns aici. Daca iau lucrurile bucata cu bucata mie mi-e limpede. Dar n-am solutii sa schimb nimic.

Pentru ca sufletul nu mai vibreaza...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu