luni, 16 iunie 2008

Copilul meu

Copilul meu. De ce copilul, cind am doi? De fapt am numai doi. Nu. Exista si al treilea. As putea sa spun care dintre ei imi este mai drag? Sigur nu, chiar daca al treilea e copilul meu doar prin adoptie. Se numeste Lynx. Radio Lynx. Si oricit m-as stradui, nu voi gasi cuvintele potirvite ca sa spun cit de drag imi este, nici ce inseamna el pentru mine. Dar azi, in clipa asta, cred ca primul care imi vine in minte este copilul meu real. Primul meu copil - Ilias. Ma tem ca am gresit. Profund. Cea mai recenta greseala am facut-o in aceasta dimineata, cind i-am aratat ca ma doare faptul ca nu va putea sa intre inexamenul pentru bac. Dar am facut una si mai grava pe termen lung. m-am straduit sa-l feresc de confruntarile dure cu viata, sa-i sar in ajutor in fiecare clipa dificila, sa -i iau fiecare sarcina grea... Si acum nu e deloc pregatit pentru viata. Iar eu nu mai am mult timp... Cum pot sa schimb lucrurile. ce am sa ma fac fara el? Dar fara Lynx?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu